تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.r98.ir/

دانلود ترینر بازی Jetfighter 2015

ترینر سالم بازی مدافعان غير عادي Anomaly Defenders که توسط گروه pztrain برای تمامی ورژنها ------ بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود

ترینر سالم بازی مدافعان غير عادي Anomaly Defenders که توسط گروه pztrain برای تمامی ورژنها ------ بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Jetfighter 2015
خلاصه داستان :

ترینر سالم بازی مدافعان غير عادي Anomaly Defenders که توسط گروه pztrain برای تمامی ورژنها ------ بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

ترینر بازی Jetfighter 2015

 

 

بازی هواپیمای جنگی که شما را به سفری به سال 2015 می برد و شما خلبان یکی از جنگنده های فوق پیشرفته هستید و باید با تروریست و قاچاقچیان اسلحه و مواد مخدر بجنگید اما آنها هم بسیار پیشرفته هستند و کشور های زیادی آنها را حمایت می کنند و همین کار را برای شما سخت کرده و اما جنگنده شما با رزم آور بالا و سرعت بسیار زیاد می تواند به چندین حالت تهاجمی می تواند قرار گیرد و با قدرت فراوانی که در تغییر مسیر دارد می توانید به صورت ناگهانی به پشت سر دشمن بروید و آن را غافلگیر کنید.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows 98/ME/2000/XP
Processor: Pentium 3 @ 800 MHz or AMD Equivalent
Memory: 256 MB
Hard Drive: 700 MB Free
Video Memory: 64 MB
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

آموزش استفاده از ترينر  pztrain : شما اول بايد ترينر را اجرا کنيد سپس در حال بازی بر روي حروف Y و U کلیک کنید که یکی جان سخت کردن و دیگری مهمات هست در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید. 

 

 نام فايل :
Jetfighter 2015 (+2 Trainer) pztrain
سايز فايل :
KB 15
رمز فايل :
      www.tcgames.rozfa.com

دانلود DOWNLOAD

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 427

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان