تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.r98.ir/

دانلود ترینر جدید بازی Need for Speed Hot Pursuit 2010

رمزهای تقلب بازی Need for Speed Hot Pursuit 2010 , دانلود ترینر بازی نید فور اسپید 2010 , تمامی رمزهای تقلب بازی نید فور اسپید 2010 , ترینر بازی Need for Speed

رمزهای تقلب بازی Need for Speed Hot Pursuit 2010 , دانلود ترینر بازی نید فور اسپید 2010 , تمامی رمزهای تقلب بازی نید فور اسپید 2010 , ترینر بازی Need for Speed

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Need for Speed: Hot Pursuit 2010
خلاصه داستان :

دانلود ۳ تا از بهترین ترینر بازی  Need for Speed: Hot Pursuit رو براتون فراهم کردیم پس هر ترینر جدیدی که بیاد در پست اپدیت میشود امیدوارم از ترینرها لذت ببرید پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

 

 

ترینر بازی Need for Speed: Hot Pursuit 2010

 

Need for Speed: Hot Pursuit بار دیگر هیجان تعقیب و گریزهای نفس گیر پلیسی را به سری بازی های نیاز به سرعت که بدون شک خواسته اکثر طرفداران این عنوان می باشد، باز می گرداند! نسخه جدید سری بازی های NFS در Hot Pursuit تصمیم دارد به ریشه های خود یعنی همان تعقیب و گریزهای مهیج ومسابقاتی با سرعت دیوانه وار اما این بار با جدیدترین و پیشرفته ترین اتومبیل های دنیا باز گردد و البته این وظیفه استودیوی بازی سازی Criterion Games سازنده عنوان زیبا و بیادماندنی Burnout Paradise می باشد که این هدف را محقق نماید و قرار است نسخه نهایی بازی در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰ برروی تمامی پلتفرم ها توسط کمپانی Electronic Arts منتشر گردد. بازی در شهری خیالی به نام Seacrest County رخ می دهد، محیطی بصورت کاملا Open-world که بیش از ۱۰۰ مایل از جاده های آزاد را در بردارد و گفته می شود که چهار برابر بزرگتر از Paradise City ، شهر بازی Burnout می باشد ، علاوه براین بخش تک نفره بازی مدت زمانی میان ۱۲ تا ۱۵ ساعت، البته بهمراه قسمتهای زیادی با ارزش بازی مجدد را خواهد داشت. در این بازی این فرصت را خواهید داشت تا به بالاترین درجه راننده های تحت تعقیب پلیس (Most Wanted) تبدیل شده و یا در نقش نیروی پلیس به بالاترین رتبه در دستگیری راننده های خلافکاری که باسرعت دیوانه وار در خیابان های شهر جولان می دهند تبدیل شوید، و این موضوع را می توانید با دسترسی به سریعترین و زیباترین اتومبییل های دنیا در بازی Hot Pursuit با نهایت هیجان و لذت سرعت در دنیای مجازی احساس نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4000+
Memory: 1.5 Gb
Hard Drive: 6.5 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1900
Sound Card: DirectX Compatible
Network: 512 Kbps Broadband Internet Connection for Online Multiplayer
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse
DVD Rom Drive

 

آموزش استفاده از ترینر HoG : شما اول باید ترینر را اجرا کنید وسپس در حال بازی بر روی اعداد  (برای مثال ۱ تا ۹) کلیک کنید در صورت صحیح وارد کردن رمزها عمل می کند.

آموزش استفاده از ترینر  FLiNG : شما اول باید ترینر را اجرا کنید وسپس در حالی که ترینر را اجرا میکنید باز را را هم اجرا کنید وبر روی کلید های معمولا  F1 تا F12 هستند کلیک کنید سپس در بازی بر روی اعداد مثال ۱ تا ۹ کلیک کنید در صورت صحیح وارد کردن رمزها عمل می کند.

 آموزش استفاده از ترینر  LinGon : ترینر را اجرا کنید بر روی نوشته INFO کلید کنید سپس در حال بازی بر روی HOME در صفحه کیبورد کلید کنید و در آخر بر روی کلید های F1 تا F12 کلیک کنید در صورت صحیح وارد کردن رمزها عمل می کند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 

 


 
          نام فایل :
  Need for Speed: Hot Pursuit 2010 (+16 Trainer) LinGon
سایز فایل :
       618 KB
       رمز فایل :
      www.tcgames.rozfa.com

       دانلود از پیکو فایل

 


 

          نام فایل :
  Need for Speed: Hot Pursuit 2010 (+3 Trainer) l0wb1t
سایز فایل :
       203.92 KB
       رمز فایل :
      www.tcgames.rozfa.com

       دانلود از پیکو فایل

 


 

          نام فایل :
 Need for Speed: Hot Pursuit 2010 (+3 Trainer) Geri
سایز فایل :
       273 KB
       رمز فایل :
      www.tcgames.rozfa.com

       دانلود از پیکو فایل

 


توضیحات / دانلود گزارش کد : 92

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان