تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.r98.ir/

دانلود ترینر بازی NASCAR The Game: 2013

ترینر بازی NASCAR The Game: 2013  که توسط گروه MrAntiFun  با  +4 کد منتشر شد.شما هم اکنون می توانید آن را دانلود و در بازی استفاده کنید: اضافه کردن 1 میلیون پول نقد، اضافه کردن 1 میلیون

ترینر بازی NASCAR The Game: 2013  که توسط گروه MrAntiFun  با  +4 کد منتشر شد.شما هم اکنون می توانید آن را دانلود و در بازی استفاده کنید: اضافه کردن 1 میلیون پول نقد، اضافه کردن 1 میلیون

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی NASCAR The Game: 2013
خلاصه داستان :

ترینر بازی NASCAR The Game: 2013  که توسط گروه MrAntiFun  با  +4 کد منتشر شد.شما هم اکنون می توانید آن را دانلود و در بازی استفاده کنید: اضافه کردن 1 میلیون پول نقد، اضافه کردن 1 میلیون پول نقد در هنگام خرید هر چیزی، گاز نامحدود (سوخت)، زمان توقف برای دور عمل، اضافه کردن 5 نقاط عقب، مسدود کردن نقاط عقب.برای دریافت این ترینر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

ترینر بازی NASCAR The Game 2013

 

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
Processor:AMD Athlon 64 X2 6000+ (2 * 3000 MHz)
Memory:2048 MB RAM
Graphics:GeForce 8800 GT
 
سیستم پیشنهادی:
Processor:Intel Core I5-760 (4 * 2800 MHz)
Memory:4096 MB RAM
Graphics:GeForce GTX 260
Other Requirements:Broadband Internet connection

  

 آموزش استفاده از ترينر MrAntiFun :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی F1 تا F6 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

نام فايل : NASCAR The Game 2013 v1.1 (+4 Trainer) MrAntiFun

حجم فايل : MB 4

رمز فايل : www.tcgames.rozfa.com

 دانلود DOWNLOAD 


توضیحات / دانلود گزارش کد : 94

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان