تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.r98.ir/

دانلود جدیدترین ترینر بازی Strike Suit Zero | تی سی گیمز

رمزهای تقلب بازی Strike Suit Zero , جدیدترین ترینر بازی , ترینر بازی Strike Suit Zero , کد تقلب بازی , Download Trainer Strike Suit Zero ,

رمزهای تقلب بازی Strike Suit Zero , جدیدترین ترینر بازی , ترینر بازی Strike Suit Zero , کد تقلب بازی , Download Trainer Strike Suit Zero ,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی Strike Suit Zero 2013
خلاصه داستان :

سلام به دوستای خوبم امروز هم مثل همیشه ترینر سالم بازی نجات زمین Strike Suit Zero ورژن v1.0 که توسط گروه MrAntiFun منتشر شده را آماده دانلود کردیم برای دانلود و آموزش به قسمت ادامه مطلب بروید.

 

ترینر بازی Strike Suit Zero 2013

 

بازی Strike Suit Zero سرانجام در 23 ژانویه توسط استودیو Born Ready Games برای سیستم های PC منتشر شد که توسط COGENT کرک شده است. این بازی کامپیوتر دارای سبک اکشن و RPG بوده و منظومه شمسی و سیاره زمین به شکل دیگری در آن به نمایش در می آیند. داستان بازی مربوط به سال 2299 است، جایی که جنگ های ستاره ای به وقع میپیوندد و شما مسئول نجات زمین هستید. کشتی فضایی بزرگی در جو برای نجات زمین در برابر بیگانگان وجود دارد که از 4 سفینه به نام های The Interceptor، The Bomber،The Fighter و The Strike Suit برای نابودی بیگانگان استفاده میکند. طراح این بازی Junji Okubo بوده و آهنگسازی این بازی که بهترین جایزه را بخود اختصاص داده است Paul Ruskay است و ترانه سرای آن Kokia می باشد. همه این عوامل باعث متمایز شدن این بازی نسبت به بازی های دیگر به این سبک میشود.

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی:

ویندوز: Win XP 64-bit Service Pack 2+ / Win 7 Service Pack 1 64-bit
پردازشگر: Intel Core 2 DUO 2.4 GHz یا AMD Athlon7450 Dual Core
رم: 4GB
کارت گرافیک: Geforce GTS 250 یا Radeon HD 4800 series
فضای آزاد هارد دیسک: 3GB
آداپتور گرافیکی: DirectX 11

 

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.


نام فایل :
Strike Suit Zero (+6 Trainer) MrAntiFun
سایز فایل :
2.28 MB
رمز فایل :
www.tcgames.rozblog.com

     دانلود از پیکو فایل 

 


توضیحات / دانلود گزارش کد : 27

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان